Narzędzia wspierające obustronną INSPIRACJĘ

Wspólna identyfikacja problemu  
Cel marketingowy, cel komunikacyjny... prawidłowa identyfikacja będzie decydować o sukcesie kampanii, dlatego warto dokładnie przyjrzeć się szansom, zagrożeniom...

Burze mózgów
Używając wypracowanych narzędzi ułatwiających kreatywne myślenie (mind-mapping etc.) organizujemy wspólne inspirujące poszukiwania adekwatnych rozwiązań.

Punkty odniesienia
Symbole, skojarzenia, przykłady - wszystko, co może nam dokładnie określić oczekiwania Klienta i będzie paliwem dla naszej inwencji na etapie kreacji.


«-----








Ważne: Ta witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies. Używamy plików cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Pliki cookies mogą stosować również współpracujący z nami dostawcy aplikacji oraz firmy badawcze. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z tej witryny internetowej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w urządzeniu.