Narzędzia wspierające WNIKLIWOŚĆ

Klient
Analizując sytuację Klienta i jego marki, używamy naszego kwestionariusza „100 pytań“   

Rynek i konkurencja  
Najlepszy sposób na zapoznanie się z daną kategorią to wnikliwa analiza komunikacji konkurencji. Zwłaszcza, gdy czyta się pomiędzy wierszami, stosując kilka sprawdzonych zasad semantyki.  

Grupa docelowa
Rozmawiamy z Klientami naszych Klientów. Wywiady grup kontrolnych, badania fokusowe i uważne rozglądanie się dookoła pomaga dokładnie poznać naszych odbiorców.


«-----








Ważne: Ta witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies. Używamy plików cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Pliki cookies mogą stosować również współpracujący z nami dostawcy aplikacji oraz firmy badawcze. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z tej witryny internetowej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w urządzeniu.