2009-10-03
„Odkryj na nowo"

Wraz z zakończeniem I etapu rekomercjalizacji Centrum Handlowego Manhattan rozpoczęliśmy kampanię „Odkryj na nowo“

W przeprowadzonej kampanii wykorzystaliśmy zarówno standardowe, jak i niestandardowe kanały i narzędzia komunikacji. Kampania wsparta była działaniami ambientowymi oraz promocją konsumencką.

Efektywność przeprowadzonej kampanii została potwierdzona znacznym wzrostem footfallu w Centrum, co było jednym z głównych celów działań.


«-----








Ważne: Ta witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies. Używamy plików cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Pliki cookies mogą stosować również współpracujący z nami dostawcy aplikacji oraz firmy badawcze. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z tej witryny internetowej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w urządzeniu.